REZULTATE SESIUNEA IUNIE 2010 – COMPOZITIE

dan_agent4
Examenul la Teoria Arhitecturii – Spatiu arhitectural si compozitie a consituit finalul unei etape importante pentru mine, fiind prima data cand sustin un asemenea curs. Am incercat sa transform acest curs intr-o experienta importanta pentru studentii anului I si, dupa cele notate de studenti, cred ca in cea mai mare parte am reusit. Multumesc studentilor anului I pentru interesul pe care l-au manifestat pentru acest curs si pentru sugestiile foarte interesante pe care unii dintre ei mi le-au facut, sugestii de care voi tine seama fara indoiala in anul urmator.
Intentia mea a fost clar exprimata inca de la inceput: nu am dorit sa transform acest curs intr-o cursa cu obstacole de netrecut ci am dorit sa transmit studentilor, pe de-o parte, ceva din experienta mea de arhitect si, pe de alta parte, sa-i inarmez cu un instrumentar teoretic si practic cu care sa poata opera usor in anii care vor urma atat in studentie cat si dupa absolvirea facultatii.
In acest sens examenul a fost pentru mine un prilej de a lamuri tuturor unele notiuni pe care parea ca nu le-au inteles cum trebuie in cursul anului, mai ales cele legate de ambiguitate si complexitate in arhitectura. Cu toate ca astfel examenul s-a transformat intr-un maraton pe care probabil ca unii dintre studenti l-au suportat mai greu – in asteptare – cred ca pana la urma niciunul dintre ei nu a regretat experienta.
Notele obtinute in urma examenului pot fi vizualizate la pagina NOTE EXAMEN TEORIE Anul I.

Opiniile studentilor in urma participarii la acest curs pot fi vizualizate la pagina OPINIILE STUDENTILOR

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

