EXAMEN ORAL – COMPOZITIE

Studentii din anul I sau restantierii din ani mai mari care au sustinut testul si au predat lucrarile teoretice, care sunt multumiti cu punctele acumulate si doresc sa nu se mai prezinte la examenul oral pot opta pentru a li se trece in catalog nota anuntata pe acest blog rezultata din insumarea puncteleor „lucrari teoretice inclusiv bons de prezenta + test” cu conditia sa trimita pana astazi la ora 24.00 e-mail pe adresa danagent1@gmail.com un mesaj cu urmatorul continut obligatoriu care sa contina numele si prenumele complet al studentului si grupa din care face parte. Mesajul va cuprinde si motivarea pentru care studentul nu se poate prezenta la ora anuntata pentru examenul oral.

„sunt de acord sa-mi considerati testul ca examen si cu buna stiinta renunt
la ultimele doua puncte pe care as fi putut sa le acumulez prin participarea
la examenul oral. Ma multumesc cu nota afisata pe blog si care insumeaza
punctele primite la lucrarile teoretice si la test. Va multumesc.”

Studentii care nu se prezinta la examenul oral pana cel mai tarziu la ora 12.30 pierd examenul. Punctajul obtinut la lucrarile practice ramane valabil insa punctele obtinute la test se pierd, in examenul de restanta urmand sa fie sustinut alt test.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • and  On 24 Iunie 2010 at 12:32 pm

    Buna ziua . Am o intrebare nota este cea din parateza nu ? Si daca este 5 si suntem mulumiti cu ea putem sa nu ne mai prezentam la examen ?

    • arhiprofesor  On 24 Iunie 2010 at 4:19 pm

      Cu condtia sa-mi trimiti un mesaj conform instructiunilor din ultimul meu post pe acest blog.

  • Lucian  On 24 Iunie 2010 at 1:46 pm

    La examenul oral pe ce anume puneti accentul dat fiind faptul ca insusirea notiunilor teoretice a fost verificata la testul scris? Este adevarat ca vom discuta pe marginea subiectelor din cartea lui Venturi? Va multumesc.

    • arhiprofesor  On 24 Iunie 2010 at 4:16 pm

      Vom discuta pe subiectele care va atrag cel ai mult.

  • student  On 24 Iunie 2010 at 4:02 pm

    buna ziua!

    Daca v-am trimis email pentru confirmarea notei (fara a fi examinat oral), trebuie sa primim un email de la dvs. asa cum s-a intamplat la predarea luctarilor teoretice?

    multumesc anticipat.

    • arhiprofesor  On 24 Iunie 2010 at 4:17 pm

      Intotdeuna cand primesc un e-mail trimit o confirmare. Face parte din cod.

  • victor  On 24 Iunie 2010 at 5:24 pm

    buma ziua!! V-am trimis astazi un e-mail pentru confirmarea notei dar nu am primit raspuns din partea dumneavostra!

    Numele meu este Dita Victor, grupa 101.

    multumesc

  • student  On 24 Iunie 2010 at 9:54 pm

    buna seara! nici la ora asta nu am primit e-mail de confirmare! mai este 1 ora si se incheie termenul limita! eu v-am trimis 2 mesaje!
    Numele meu este Dita Victor, grupa 101 !!

    va multumesc, o seara buna

  • ediarhi  On 24 Iunie 2010 at 10:06 pm

    Am trimis confirmarea notei prin e-mail si nu am primit raspuns.imi fac griji sa nu se anuleze nota daca nu primesc acel e-mail.
    va multumesc!

  • AM  On 24 Iunie 2010 at 10:13 pm

    v-am trimis acum 10 min un e-mail.. nu am primit confirmarea incă, dar sper sa ajungă până in ora 24, in orice caz, initiativa dvoastra este de laudat pentru ca nu toti studentii puteau sustine si examenul oral.

    • arhiprofesor  On 26 Iunie 2010 at 10:10 am

      Din cate ai constatat ai primit confirmarea si nu au fost probleme cu nota. Doresc insa sa primesc de la toti cei „absenti” cele doua chestionare completate fara a fi neaparat si semnate.

    • arhiprofesor  On 26 Iunie 2010 at 10:11 am

      Vezi raspunsul dat lui AM mai sus

  • L.S.  On 24 Iunie 2010 at 11:34 pm

    eu v-am trimis e-mail la pranz si nu am primit mesaj de confirmare! multumesc

    • arhiprofesor  On 26 Iunie 2010 at 10:05 am

      Nu stau 24/24/7 la ghiseu. Verific mailurile de cateva ore pe zi. Probabil ca deja ai primit confrmarea.

    • arhiprofesor  On 26 Iunie 2010 at 10:12 am

      Vezi raspunsul dat lui AM mai sus. Nu ai motive de ingrijorare daca imi trimiti chestionarele astazi

    • arhiprofesor  On 26 Iunie 2010 at 10:12 am

      Vezi raspunsurile date mai sus

  • Shakti  On 25 Iunie 2010 at 3:10 pm

    In legatura cu practica de luni, este obligatoriu sa venim?
    Pentru ca multi dintre noi suntem din alt oras si poate am putea sa luam temele de practica de pe blogul dv sau de pe site-ul universitatii

    • arhiprofesor  On 26 Iunie 2010 at 10:16 am

      Prezenta lactivitatile facultatii sunt facultative in limitele stabilite de regulament. Prezenta la prezentarea temelor este insa foarte utila pentru ca este vorba de mai multe teme la alegere iar optiunea fiecaruia este bine sa fie determinata de cunoasterea temelor in detaliu. Predarea este foarte „in scurt” pe 9 iulie si fiecare zi pierduta este un handicap ce se va resimti sigur la notarea practicii. Este recomandabil sa fiti prezenti.

  • L.S.  On 26 Iunie 2010 at 11:36 am

    ma scuzati, dar eu nu inteleg la ce va referiti prin „cele doua chestionare”. multumesc

  • L.S.  On 26 Iunie 2010 at 4:46 pm

    le-am primit pe e-mail si le-am si trimis, multumesc.

Lasă un răspuns

