Leon KRIER / Peter EISENMAN in direct

dan_agent1Imi face o placere deosebita sa invit pe studentii mei si pe toti ceilalti studenti ai Facultatii de Arhitectura, fie ca apartin Universitatii „Spiru Haret”, fie nu, precum si pe arhitectii interesati, fie ca sunt sau nu cadre didactice la show-ul pe care l-am planificat pentru ziua de joi, 14 Mai 2009, ORL 16.30 la Sala Studio din cadrul Universitatii „Spiru Haret”, langa Biserica Rusa.

Tema „show-ului”:

DOUA IDEOLOGII: LEON KRIER / PETER EISENMAN

dublu-portret3Il am ca invitat special pe arh.Marius Calin, cu care vom incerca sa reproducem pe viu dialogul care a avut loc in 1983, la Yale University, intre cei doi titani ai teoriei arhitecturii contemporane. Ne vom bucura, deasemenea, de participarea D-nei dr.Maria Barbu cu un comentariu post-festum legat de semnificatia curentului Post-Modern in arhitectura si nu numai.

Dupa o prima incercare cu rularea filmului „My Architect” care s-a bucurat printre studenti de un real succes, imi doresc, alaturi de conducerea facultatii sa instituim o traditie a conferintelor pe teme de teoria arhitecturii in cadrul Universitatii „Spiru Haret”, asa cum sta bine unei Universitati prestigioase, in beneficiul mai ales al studentilor nostri.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • arhiprofesor  On 16 Mai 2009 at 10:39 am

    Le multumesc celor care au raspuns invitatiei de a participa la „Show-ul de seara” care sper sa poata deveni in curand un serial de evenimente in cadrul universitatii. Multumesc Mariei Barbu pentru distinsa sa contributie la reusita demersului meu si totodata tin sa-mi exprim recunostinta pentru dedicatia cu care Marius Calin a participat la efortul nostru. Modul pozitiv, pe alocuri entuziast, in care au reactionat studentii la un text pretentios si suficient de arid pentru a indeparta un auditoriu neobisnuit cu astfel de „spectacole”, precum si interventia d-nei prof.arh.Budisteanu imi dau speranta ca ideea organizarii unor astfel de evenimente este benefica pentru facultatea noastra si putem sa mizam pe o desfasurare viitoare de succes. Tin totodata sa asigur pe cei interesati ca voi imprima un CD cu textele prezentate si cu slide-show-ul ce le-a insotit, precum si cu cateva instantanee surprinse de studenta mea, Bianca Gurica pe care a avut bunavointa sa mi le puna la dispozitie. Cei interesati pot capata acest CD, contra cost, daca imi trimit o solicitare pe adresa prof.arh.agent@gmail.com, sau prin intermediul acestui blog.

  • Dana  On 20 Mai 2009 at 8:40 pm

    O sa fiu putin pe langa subiect. M-ai rugat sa-ti spun cum poti downloada videoclipuri de pe youtube. Ei bine, uite aici:
    1) http://free-youtube-download.en.softonic.com/download – instalezi asta. Cu el poti sa iei clipurile de pe site, in format .avi
    2) http://download.cnet.com/Free-YouTube-to-MP3-Converter/3000-2194_4-10665553.html?part=dl-6290628&subj=dl&tag=button – instalezi asta. Cu el poti sa iei numai melodia, in format .mp3

    Sper ca ti-am dat link-urile corecte si te descurci. Imi spui daca ai reusit, da?
    Pupici! Pa!

  • Maria Barbu  On 18 Iunie 2009 at 7:39 pm

    Este extraordinar faptul ca mai exista asemenea entuziasti ai gandirii in Romania de acum, oameni care sa gaseasca nestemate culturale cum sunt cei doi mari arhitecti , Leon Krier si Peter Eisenmann, pe care sa ii aduca in atentia tinerei generatii de viitori arhitecti ca modele cu adevarat demne de urmat. Minunat, felicitari pentru organizarea unui asemenea regal intelectual!

    • arhiprofesor  On 9 Februarie 2010 at 10:51 pm

      Vom re-edita show-ul si anul acesta, cu ocazia ultimei prelegeri la anul IV. Sper ca de data asta sa ne adunam mai multi.

Lasă un răspuns

