INTERVIU CU ALVARO SIZA

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • Drogeanu Horia  On 7 Aprilie 2010 at 8:31 pm

    …ALVARO SIZA.. un nume greu in arhitectura contemporana.Numai din acest scurt interviu in care isi expune ideiile principale, lucrurile in esenta, modul cum trateaza spatiile, cum sunt luminate, cum sunt folosite (in lucrarea prezentata), ar trebuii sa ne dea nou celor „mici” un branci sa vedem si altfel.Din pacate sau/si din fericire, esenta unui proiect nu prea l-am simtit in primii ani de facultate ci acum spre sfarsit, gustand doar putin din acest nectar. Si noul profesor de la atelier ne-a cam dat fiecaruia cate un branci, eu am impresia ca m-am impiedicat putin…..o sa vedem pe traseu cat de rau m-am lovit..O seara placuta!

  • Drogeanu Horia  On 7 Aprilie 2010 at 9:58 pm

    ..aaa revin, inca un spect legat la siza si nu numai am observat si la bota, claritate, curatenie in volum, in plan…etc.. Rar sunt artificii, iar daca sunt, acestea sunt motivatie.

    • arhiprofesor  On 7 Aprilie 2010 at 11:12 pm

      este cam ce v-am cerut si eu anul trecut. din cate stiu noul profesor este dintre cei care va cer sa ganditi. ori cu tine, horia, nu-mi fac griji.

Lasă un răspuns

