Apa vie – apa structurata

Un documentar pe care trebuie sa-l vedem cu totii. Pentru a intelege mai bine ce suntem si ce este viata.
De ce pe acest blog un astfel de film ? Pentru ca in fiecare zi incerc sa-i determin pe studentii mei sa fie atenti cu ceea ce gandesc ib proiectele lor. Compozitia nu este un moft, Coerenta, Claritate si Complexitatea, cele 3 C-uri ale unei configuratii unitare lizibile tinand nu numai de psihoplogia perceptiei, asa cum am invatat cand am vorbit de Gestalt ci si de faptul ca fiinta noastra „fizica” facuta in propiortie de 85% apa se simte bine, interactioneaza bine cu un mediu structurat. Ne place Bach, Mozart, Beethoven pentru ca apa din noi cristalizeaza coerent la vibratiile acestei muzici. Exista apa vie si exista apa moarta din povesti. Apa are memorie, apei ii place atmosfera relaxata si nu scandalul. Apa se poate imbolnavi, apa poate vindeca. Vizionand acest film devenim sigur mai atenti cu ceea ce facem pentru ca intelegem mai bine CE suntem.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • Bogdan Serbanoiu  On 31 Decembrie 2011 at 11:37 am

    Buna ziua
    Am vizionat cu deosebit interes documentarul postat de dumneavoastra si am facut legatura cu un alt documentar vizionat zilele trecute pe care vi-l recomand ca raspuns la unele intrebari ridicate de filmuletul de pe site :

Lasă un răspuns

