HELP !

Buna seara,
Sunt studenta in anul 3 la facultatea de arhitectura si va scriu acest mail pentru a va solicita ajutorul intr-o actiune umanitara. Ne-ar ajuta enorm sa postati pe blogul dumneavoastra sau sa afisam posterul in facultate.
Gasiti toate detaliile: http://drcatalinsandu.wordpress.com/ .
Va multumesc anticipat,
Vizireanu Silvana , grupa 301

Am primit acest e-mail de la colega voastra, al carei demers il admir si-l sustin si va indemn, in masura in care puteti, sa incercam sa raspundem apelului sau generos.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • mihaela radulescuMihaela Radulescu  On 23 Octombrie 2011 at 2:40 pm

    aesara am primit si eu mesajul…din alte surse ! l-am publicat si eu pe „peretele” meu si al altora …cred ca acum ! fiecare poate face primul pas ! eu l-am facut deja, intamplator sau nu cunoscand persoana care m-a anuntat, o persoana absolut onorabila Dna Presura! -fiica ei, Corina Presura este colega de Facultate cu Tanarul Nefericit !

    macar 10 euro donati facand un apel tefefonic la :

    0900 900 080
    10 euro/apel
    Numar valabil doar în reţeaua Romtelecom între 20 octombrie 2011 – 6 ianuarie 2012.
    vezi site:
    http://drcatalinsandu.wordpress.com/

    TANARUL ARE NEVOIE DE SPRIJIN URGENT, INTR-O TARA UNDE NIMENI PARCA NU -si AUDE APROAPELE …chiar daca SOCIALIZAM >>>SOCIALIZAM >>>……/FaceBook! ? …doar 746 de „Like”-uri -avea anuntul sau aseara la cam orele 23.00…???

    ar trebuii cam vreo 1.000.000 de „Like” -zic eu …ca sa aiba sansa sa se stranga acesti „nenorociti” de bani!…restul e de la Dumnezeu dragul de El !

    Sa trecem la Fapte,…Pe colegii lui ( inclusiv pe Cotina Presura!) i-am vazut la Realitatea TV, acum ( 0rele pranzului duminical pentru unii!) „manifestandu-se” spre a ne atrage atentia!

Lasă un răspuns

