Cronica unei lansari anuntate

Lansarea cartii „Analiza Compozitionala Diagramatica” a fost un eveniment gazduit cu generozitate de O.A.R.Filiala Bucuresti, participarea fiind numeroasa mai ales prin studenti al Facultatilor de arhitectura USH si UAUIM. Mai purin interesati de eveniment au fost arhitectii. Facultatea de arhitectura din cadrul USH a fost reprezentata de cativa colegi si de lect.drd.arh.Maria Duda, membru al proaspatului ales Consiliu al Departamentului de Arhitectura. Le multumesc pentru prezenta mai ales stiind ca in aceste zile se deruleaza la facultate evaluarea comisiei ARACIS. A fost prezenta si Facultatea de arhitectura din cadrul UAUIM prin decanul facultatii prof.dr.arh.Zenio Bogdanescu si mai multi colegi profesori. Le multumesc pentru prezenta si conf.dr.arh. Catalin Berza si lect.drd.arh.Dan Marin cu care impartasim aceleasi preocupari legate de problematica invatamantului de arhitectura la anul I. Multumesc echipei filialei OAR Bucuresti, secretarului general arh.Cornelia Burcus, dar mai ales presedintelui prof.dr.arh. Mircea Ochinciuc, care a prefatat evenimentul cu mult rafinament si generozitate.
Ii multumesc pe aceasta cale admirabilului prof.dr.arh. Mihail Caffe, in primul rand pentru sacrificiul generos pe care l-a facut pentru a fi prezent la eveniment si a ma sustine dar si pentru postfata evenimentului (folosesc aici expresia pe care a folosit-o chiar dumnealui), o atenta si plina de substanta recenzie a cartii, in care a surprins nu numai utilitatea demersului autorului ci si, dincolo de subiectul de fond al cartii, problematica larga pusa in discutie, legata de intrebarile cu care se confrunta ahitectura contemporana.
Invitat la eveniment, arh.Gheorghe Leahu, autorul mai multor carti pe teme de arhitectura, pe care am avut placerea sa-l am ca profesor asistent in primii ani de facultate, a avut o interventie p,lina de sarm.
Am placerea sa postez aici cateva momente din timpul evenimentului sursprinse de fiica mea Dana. Multumesc fostilor mei studenti pentru entuziasmul cu care au participat la eveniment si membrilor asociatiei studentesti ASAH care m-au ajutat la sustinerea evenimentului.


prof.dr.arh.Mircea Ochinciuc, Presedinte al Filialei OAR Bucuresti deschide oficial evenimentul


lect.dr.arh.Dan Agent si prof.dr.arh.Mircea Ochinciuc


prof.dr.arh.Mircea Ochinciuc prezentand cartea


prof.dr.arh.Mircea Ochinciuc invitandu-l pe prof.Mihail Caffe sa ia cuvantul


impreuna cu prof.dr.arh.Mihail Caffe si prof.dr.arh.Mircea Ochinciuc


prof.dr.arh.Mihail Caffe vorbind despre carte

  • cateva momente din speech-ul sustinut cu ocazia lansarii cartii





    prof.dr.arh.Mircea Ochinciuc oferind microfonul domnului arh.Gheorghe Leahu

    arh.Gheorghe Leahu evocand perioadele in care am stat la aceeasi planseta, mai intai ca asistent – student si apoi ca arhitecti colegi de institut la IPB

    arh.Gheorghe Leahu urandu-mi succes in cariera de autor de carti povestind si despre propriile carti

    Dand pentru prima data autografe celor care mi-au cumparat cartea




    impreuna cu colegul asist.arh.Radu Pavlov, alaturi de fostii nostri studenti de anul trecut (grupa 104)
    de la stanga la dreapta Monica Badiu, Raluca Andrei, Victor Mardare, Mihaela Cudera, Andrei Miron, Elena Sechila si Mihai Nichita

    2 răspunsuri la „Cronica unei lansari anuntate”

    1. sincere FELICITARI!

      Sunt dintre arhitectii care manifesta interes pentru Evenimente create de DVS., .. chiar daca nu am putut participa la acesta, cu toate ca imi doream acest lucru!
      Oricum eu sunt cea care am pierdut!

      Cu multa consideratie,
      Mihaela Radulescu

    2. „Mai putin interesati” inseamna „mai putin” nu inseamna „deloc”. Au fost prezenti dintre cei care s-au anuntat numai 7%. Arhitectii sunt oricum mai ocupati decat studentii iar criza ne-a facut pe toti mai interesati de ziua de maine decat de cea de poimaine. Viitorul ni se pare prea sumbru ca sa-l mai sondam. E mai comod sa ne ocupam de ce punem pe masa azi, eventual maiine. La stadiul asta ne-au adus nemernicii care conduc tara. Despre dvs. stiu ca preocuparile importante se leaga de viitor deci de cei mai tineri si nu-mi fac probleme. Exemplarul dvs. va astepata oricand aveti disponibilitate sa-mi faceti o vizita. Sunt saptamanal luni si miercuri dimineata la facultate.

    Lasă un comentariu