Analiza Compozitionala – in curs de aparitie


Am satisfactia de a anunta iremediabila aparitie a primei mele carti: „Analiza Compozitionala Diagramatica” care aduna laolalta o serie de idei si experimente care mi-au fost prilejuite de activitatea in cadrul Facultatii de Arhitectura (USH) alaturi de studentii primului an de studiu de-a lungul adoi ani (2009-2010 si 2010-2011).

Cartea are o prima parte, sa-i spunem, teoretica:
– Decodificarea arhitecturii
– Niveluri ale conceptului in arhitectura
– Diagrama-concept
Partea centrala a cartii o constituie urmatoarele doua capitole:
– Tipuri de oraganizari si
– Transformari diagramatice
dorindu-se un indreptar de compozitie pentru studentii anului I
si nu numai.
Carte cuprinde si un glosar de definitii, deasemenea util studentilor
inainte de a participa la cursul de „teorie a arhitecturii” din semestrul II
precum si o cuprinzatoare bibliografie.
Cartea avand 160 pagini in format 20x25cm, este bogat ilustrata, cuprinzand sute de desene, diagrame, perspective axonometrice, etc.
Prima editie va avea, intr-un prim print numai 100 de exemplare de aceea
rog pe cei interesati sa comande cartea la adresa de e-mail
danagentstudio.comenzi@gmail.com. Pretul unui exemplar cu autograful autorului este de 50 RON.
Lansarea cartii se va face in prima zi de scoala, pe 01.10.2011. Voi anunta din timp detaliile.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • Felix  On 24 August 2011 at 9:25 pm

    Felicitari domnule profesor !

  • Mihaela Radulescu  On 26 August 2011 at 9:02 am

    Felicitari ! As dori si eu un exemplar…va rog sa ma aveti in vedere!

    • arhiprofesor  On 26 August 2011 at 9:09 am

      Am Notat. Cu mare placere.

    • arhiprofesor  On 26 August 2011 at 9:36 am

      Va invit la lansarea cartii si aveti desigur un exemplar. O sa va anunt cand se face lansarea.

  • Mihaela Radulescu  On 26 August 2011 at 6:06 pm

    va multumesc!

  • Barbuselu Danut  On 12 Septembrie 2011 at 12:45 pm

    Felicitari Stimate domn! Daca se poate, as dori si eu sa fiu printre primii care vor avea onoarea sa o „rasfoiasca”.

    • arhiprofesor  On 15 Septembrie 2011 at 8:36 pm

      Daca pe 3.10.2011 vei fi la scoala unde fac o prima lansare iti promit ca vei fi primul care vei prim i autograful

  • arhicata  On 14 Septembrie 2011 at 8:11 pm

    Domnule profesor v-am trimis un e-mail spunandu-va ca vreau si eu cartea si nu am primit confirmare.Catalin Grosu ma numesc.Va multumesc.

    • arhiprofesor  On 15 Septembrie 2011 at 8:35 pm

      Am fost la Lisabona toata saptamana si nu am avut acces la internet. Pe 3.10.2011 daca n u se iveste vreun eveniment neprevazut voi lansa cartea la scoala deci ai un exemplar rezervat.

Lasă un răspuns

