Felicitari !


Doresc, pe aceasta cale, sa-i felicit pe toti studentii facultatii de arhitectura din cadrul Universitatii Spiru Haret pentru incheierea cu succes a anului universitar 2010-2011 care, in contextul general al framantarilor politice, economice si sociale, a fost un an extrem de dificil. Multumesc studentilor din anul I care au abordat cu entuziasm cariera de arhitect si mai ales celor care mi-au oferit satisfactie prin rezultate doesebite. Multumesc deasemenea studentilor din anul IV cu care m-am intalnit in acest an in premiera si cu care am facut impreuna efortul de a parcurge un curs devenit obligatoriu in conditii nu indeajuns de bine pregatite, mai ales datorita programarii neinspirate a cursului. Le multumesc pentru intelegere, pentru efortul facut, dar mai ales pentru sugestiile extrem de pretioasa pe care mi le-au facut la finele anului. Doresc sa multumesc si studentilor pe care i-am indrumat la diploma pentru calitatea proiectelor lor si sa-mi exprim regretul pentru nefericita decizie a comisiei de diploma de a declasa a doua dintre proiecte – unul dintre ele notat sub limita iar celalalt depunctat aparent inexplicabil.
Sper sa ne revedem sanatosi la inceputul anului universitar urmator si sa incercam impreuna sa contribuim la ridicarea substantiala a nivelului calitativ al prestatiei noastre, eu ca dascal, studentii mei ca viitori arhitecti devotati perfectionarii profesionale pentru a deveni arhitecti de valoare.
Parafrazandu-l pe Louis Kahn, care marturisea ca in momentul cand intra in atelier cu studentii are sentimentul ca intra intr-o capela, cred ca un profesor adevarat nu poate sa fie decat un om fundamental generos, total devotat studentilor sai, asa cum un preot este menit sa se daruie cu devotament enoriasilor sai.
Fie ca lumina Marelui Arhitect al Universului sa ne umple inimile si mintea si sa ne inspire in a cladi in noi prefectiunea si pentru cei din jurul nostru universul cel mai potrivit.

(imaginea este öpera”lui Cristi Theodorescu si a fost „luata” cu ocazia intalnirii de ramas bun dupa 2 ani petrecuti impreuna cu studentii ce au terminat anul acesta anul V – grupa 506 si unde am facut echipa cu „maestrii”Costica Bilius si Camelia Parjol carora le multumesc cu aceasta ocazie pentru excelenta colaborare pe parcursul acestui an)

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

