Fise de documentare

Pentru studentii din anul 1 dar si pentru cei din anii mari: Standardul de intocmire al fiselor de documentare.
Va rog sa cautati pe BILBIOTECA STUDENTI unde sunt publicate mai multe fise de documentare ale studentilor din ani mai mari. Pentru exemplificare te rog intra pe ultima fisa postata: http://mystudentsprojectsgallery.wordpress.com/2011/03/08/fisa-023-locuinte-pasaje-santa-fe-mexic/ de unde poti prelua formatul. Asta inseamna chenarul, inclusiv cele doua elemente de antet – zona cu identificarea studentului, grupei, indrumatorilor si anului universitar si zona cu identificarea proiectului, iar in dreapta poza cu lucrarea. La partea de jos: (1) 1-2 propozitii cu motivarea alegerii proiectului, ce ti-a placut sau ce este dupa tine special in acest proiect (2) planul / planurile diferite si (3) schema functionala. Fisa poate avea mai multe pagini, urmatoarele putand cuprinde poze din lucrare. Predarea se face prin e-mail la adresa danagent7@gmail.com, iar la fiecare atelier – pentru a nu va pune la cheltuiala cu printarea, puteti sa veniti cu fisele pe stick sau pe computer. Cand trimiteti e-mail va rog sa scrieti in titlul mesajului numele si grupa studentului si atat.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • secares bogdan  On 1 Aprilie 2011 at 3:45 pm

    imi cer scuze de intrebare dar eu am inteles ca la etapa de documentare trebuie sa venim cu fisele scrise si desenate de mana in ziua predari la grupa din care facem parte ,trebuie sa facem separat si un format digital pe care sa vi-l trimitem dumneavoastra?va multumesc anticipat.

    • arhiprofesor  On 1 Aprilie 2011 at 7:14 pm

      Exista aceasta parere in facultatea noastra ca aceste fise documentare trebuie desenate cu mana (!!!) ca nu cumva sa se copieze de la un student la altul (!!!). Mie imi place sa cred ca ne aflam totusi intr-o institutie de invatamant superior si sa privesc studentul ca pe un arhitect in devenire si nu ca pe un infractor in devenire. Daca studentul crede ca ma inseala copiind (nu este vorba numai de aceste fise) el se inseala pe sine. Nu este treaba mea sa-l fac cu forta sa inteleaga care-i este interesul daca el nu-si cunoaste propriul interes. Vreau ca aceste fise documentare sa fie un bun al tuturor si asta se poate face numai cu fisiere digitalizate. Pentru a controla, intr-un fel, paternitatea intocmitorului am cerut sa se faca schema functionala la fiecare exemplu – astfel va apare imediat orice situatie de frauda – nu pot fi doua scheme identice. IN CONCLUZIE: fisele se fac exclusiv in format digital, conform standardului care se gaseste pe acest blog, dar cuprind obligatoriu o schita – care poate fi tot digitala – cu schema functionala. Fisele se predau prin internet la danagent7@gmail.com in diferent de anul de studii si se prezinta la fiecare atelier sub forma de CD sau stick sau direct pe PC-laptop. Predarea prin internet se face in preziua predarii (duminica) pana la ora 20.00.

  • Cojoc Aurelian  On 3 Aprilie 2011 at 8:16 pm

    Din pacate nu am avut acces la blogul dvs o perioada de timp. Nu am reusit decat sa trimit niste idei si schite gasite pe internet , fara vreo schema de functionalitate si in mod simplu fara chenar sau altceva. Din pacate am trimis la mail danagent1, abia pe la ora 20:00 reusind sa accesez blogul si sa vad toate detaliile. Abia la ora 20:10 am reusit sa trimit documentul cu pricina pe adresa mentionata aici.

    • arhiprofesor  On 4 Aprilie 2011 at 7:13 am

      Bun. Le-am primit. Acum este momentul sa le trimiti din nou conform celor stabilite.

  • Victor  On 12 Aprilie 2011 at 6:07 pm

    Buna ziua ! ce ati vrut sa spuneti prin „Predarea prin internet se face in preziua predarii (duminica) pana la ora 20.00.” predarea finala (tot proiectul) ? sunt anul 2 si am restant proiectul nr. 5…luni am aflat ca trebuia sa va trimitem documentatia. este tarziu daca o trmit pana maine seara?

    va multumesc!

    • arhiprofesor  On 12 Aprilie 2011 at 7:59 pm

      Nu. Nu este tarziu. Te rog sa respecti formatul.

  • Victor  On 12 Aprilie 2011 at 8:30 pm

    La asta lucrez…. va multumesc mult. o seara buna.

  • Victor  On 12 Aprilie 2011 at 8:39 pm

    Schema functionala..in exemplul dat nu se deschide ! eu ma gandesc la plan parter si etaj, indicand prin sageti circulatiile! va rog sa ma corectati! pana ajung maine la atelier dupa-amiaza, sa ii mai intreb pe colegii de anul 1, cred ca as termina documentatia in noul format!

    va multumesc!

  • Olivia Balan  On 13 Aprilie 2011 at 10:48 pm

    Richard Meier (Electa’s Modern Masters)
    Kenneth frampton.

    This new title in the Modern Masters series is dedicated to the distinguished American architect, and includes an introductory essay by Kenneth Frampton, one of the most prestigious names in the field of architecture history. This complete monograph presents 89 of Meier’s buildings, documenting the principal stages of Meier’s career in chronological order, from his early private homes and residential buildings – such as the two large complexes of Twin Parks, Bronx, New York, and the Bronx Development Center – to recent major projects in the United States and in several European countries, including Italy. Among the well-known works in this volume are the Getty Center in Los Angeles, the Barcelona Museum of Contemporary Art, and the church of Dives in Misericordia, Rome. In the early 1970s, Meier was one of the „New York Five,” an informal group of East Coast architects who shared a preference for new and original contributions to the modern tradition and shaped an alternative to the „gray” architecture that dominated highrise East Coast buildings at the time.

    # Hardcover: 504 pages
    # Publisher: Phaidon Press (November 1, 2003)
    # Language: English

    154.5 Mb

    http://www.megaupload.com/?d=KWTNEN5B
    http://rapidshare.com/files/439594604/Richard_Meier-_Kenneth_frampton.rar

    Sper ca este cartea despre care ati vorbit si la curs. Am vazut ca ati mai pus carti in formatul acesta, nu insa si cu Richard Meier.
    As mai vrea, daca-mi permiteti, sa invit colegii din anul 1 pe grupul de pe facebook, Architects2016, pentru o comunicare mai buna si pentru astfel de materiale, updates despre proiecte, etc.
    O seara buna!

    • arhiprofesor  On 14 Aprilie 2011 at 3:53 pm

      Nu este chiar cartea despre care v-am vorbit – care este publicata de Philip Jodidio – dar daca are o introducere de Keneth Frampton, unul dintre cei mai prestigiosi critici si teoreticieni de arhitectura, nu poate fi decat ceva serios.
      In ceea ce priveste comunicarea cu colegii orice formula este OK din punctul meu de vedere. Este foarte bine sa comunicati. Eu mi-am dorit ca blogul meu sa devina un loc de comunicare si am reusit numai partial. Oricum o legatura intre blog si un site de comunicare intre voi. fie ca este Facebook sau un blog sau chiar un site specializat ar fi de dorit. Eu nu mai frecventez facebook pentru ca imi cere prea mult timp, timp de care nu dispun. Prefer propriul blog unui facebook care a devenit foarte diluat – ca sa citesti mesaje importante trebuie sa parcursi sute de mesaje fara nicio relevanta.

  • Victor  On 17 Aprilie 2011 at 5:03 pm

    buna ziua… la trmiterea documentatiei de catre studenti prin e-mail, trebuie sa primim confirmare? eu am trimis de ceva timp si nu am primit nimic.
    o sa va trimit astazi inca un e-mail pentru siguranta.

    va multumesc

  • arhiprofesor  On 17 Aprilie 2011 at 7:57 pm

    Nu trebuie nicio confirmare.

Lasă un răspuns

