prof. Mariana Stoian nu mai e !


Incepand cu 1 noiembrie ni s-a schimbat reperul oficial al timpului.
Pentru multi dintre noi alte multe repere importante sunt puse sub semnul intrebarii.
Este insa cineva care nu mai are de-acum alt reper decat cel al confruntarii cu Dumnezeu.

Prof.dr.arh. Marian Stoian, a lasat candela de aici si s-a indreptat catre lumina de dincolo, dupa o lunga si grea suferinta, cu decenta si demnitatea care au caracterizat-o toata viata.

Sa pastram un linistit moment de reculegere pentru cea care mi-a fost candva si mie profesor si cu care pana mai ieri am avut onoarea de fi coleg de catedra, si sa o insotim cu gandul in drumul catre lumina.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • Roxana Iorga  On 3 Noiembrie 2010 at 8:25 am

    Un profesor in adevaratul sens al cuvantului, un om deosebit pe care am avut norocul sa il cunosc.
    Dumnezeu sa o odihneasca!

  • Felix  On 3 Noiembrie 2010 at 9:30 am

    Sunt socat de aceasta veste. A fost o profesoara extraordinara.

    Odihneasca-se in pace !

  • Ana-Maria  On 3 Noiembrie 2010 at 10:22 am

    Nu imi vine sa cred…
    Odihnesca-se in pace!

  • Horia  On 3 Noiembrie 2010 at 11:08 am

    Trist, fara cuvinte. Am avut-o prefesoara aproape un semestru,in anul 5, am facut cu dansa proiectul de sala de sport si am inceput si proiectul cu turnul de birouri, dupa care din cauza sanatatii a trebuit sa se retraga din activitatea didactica. Un om puternic, o persoana cu greutate. Noi cei care am lucrat cu dansa si care am cunoscut-o, am fost privilegiati ca am putut invata si fura lucrurile de esenta si de fond. Este o pierdere inca necunoscuta pentru studentii de ani mai mici si generatiile care urmeaza. Dumnezeu sa o ierte si sa o odihneasca in pace !

    • arhiprofesor  On 4 Noiembrie 2010 at 1:11 am

      Am rugat-o sa va ia la grupa dumneaei, stiind ca este varianta cea mai buna pentru voi. A acceptat cu generozitate. Ma bucur sa stiu ca ati apreciat-o.

  • arh.anca  On 3 Noiembrie 2010 at 11:16 am

    ” Venim pe rand si plecam pe sarite” spunea o vorba profunda din popor. Cu parere de rau pt aceasta pierdere imi exprim aceste ganduri.

    Cu mult respect condoleante familiei indoliate…

  • Victor  On 3 Noiembrie 2010 at 4:59 pm

    Regret ca nu am reusit sa o am ca indrumatoare, drumurile nu ni s-au incrucisat… Dumnezeu sa o ierte!

  • nereid  On 3 Noiembrie 2010 at 10:40 pm

    Imi pare rau sa aud vestea asta. Dumnezeu sa o odihneasca in pace, sa i ierte pacatele…

  • Ioana Martineac  On 4 Noiembrie 2010 at 12:28 am

    Doamna Mariana Stoian a fost unul dintre acei profesori care iti marcheaza gandirea, viata si care iti ramane mereu in minte. Am invatat foarte multe de la ea si mereu o voi pretui ca om si ca profesor.

  • Sorici Cristinel Beniamin  On 4 Noiembrie 2010 at 9:47 am

    Incep prin a spune numai cuvinte la superlativ despre cea care mi-a fost profesor timp de 2 ani ,Prof.Dr. Arht. Mariana Stoian.
    Aceasta veste ma socat si marcat profund,pe mine personal pentru ca am incercat sa o ajut putin pe partea medicala,insa ea a pierdut lupta cu viata.
    Ce este viata?
    ” ……………..Viata este o desertaciune si o goana dupa vint”

    Nu te vom uita niciodata.

    Cu depline considerente si stima

  • ivan claudiu  On 4 Noiembrie 2010 at 10:19 am

    Nu am cuvinte pentru aceasta pierdere.A fost singura profesoara din facultate de la care am invatat ceva valoros.Dumnezeu sa o odihneasca in pace!

  • Madalina  On 4 Noiembrie 2010 at 1:18 pm

    Asa rau imi pare…n-am cuvinte…A fost o persoana cu totul deosebita si un profesor desavarsit! Dumnezeu s-o odihneasca si sa-i ocroteasca sufletul!

  • Patrichi Andreia  On 4 Noiembrie 2010 at 10:19 pm

    Nu am avut sansa sa o am pe Doamna Mariana Stoian ca profesor, m-a indrumat la un singur proiect… dar a fost suficient sa realizez ca este un Profesor in adevaratul sens al cuvantului… chiar daca multi nu au putut sa o inteleaga… pentru mine a fost o Doamna… niciodata nu a neandreptatit pe nimeni… imi pare foarte rau… dar sper ca a plecat cu sufletul impacat.. pt ca a marcat multi studenti in sensul bun… Dumnezeu sa-i odihneasca sufletul..

  • Maura Pirghie  On 4 Noiembrie 2010 at 11:45 pm

    O adevarata Doamna Profesoara…care ne-a marcat anul 5 si 6 de facultate mie si colegilor mei prin prestanta,corectitudine,eleganta si nu in ultimul rand prin discretie.Sunt mandra ca am avut ocazia de-a invata sub indrumarea dumneaei.
    Dumnezeu s-o odihneasca…

  • Diana Munteanu  On 5 Noiembrie 2010 at 11:35 am

    Imi pare rau..mi-a placut mult de ea ca profesor era foarte talentata si simtea cand era o idee buna si sa o incurajeze ..Dumnezeu s-o odihneasca in pace si ii multumesc pentru tot ce m-a invatat

  • Horia  On 8 Noiembrie 2010 at 12:51 am

    …revin. Am fost puternic emotionat, cand pe hol, la lift am vazut portretul doamnei Stoian. Mi s-au umezit ochii. Dansa va trai in continuare in sufletele noastre, a celor care au indragit-o si nu numai. Dansa va proiecta si va fi dascal in continuare prin intermediul fostilor studenti (actuali arhitecti) si viitorilor arhitectii; ce vom devenii.

  • Cosmin  On 16 Februarie 2011 at 12:25 pm

    Am dat intamplator peste acest blog si am aflat cu tristete vestea legata de d-na profesoara Mariana Stoian.A fost unul din reperele mele in timpul facultatii si am avut onoarea sa o am indrumator de diploma.Ii datorez modul de a gandi si formarea mea profesionala ca arhitect si mereu o voi respecta pentru pregatirea profesionala si pentru tot ceea ce a facut pentru studentii ei.Imi amintesc ca la inceput putea sa fie considerata putin mai dura cu studentii insa era pentru binele nostru.La finalul facultatii, imi aduc aminte bucuria din ochii dansei cand a venit sa ne stranga mainile si sa ne spuna „de acum suntem colegi arhitecti”.
    Dumnezeu sa o odihneasca, a fost un om extraordinar.

Lasă un răspuns

