Poems by Richard England

Imi face o deosebita placere sa le prezint studentilor si nu numai lor, o fateta mai putin cunoscuta a artistului care este Richard England, marele arhitect maltez, si anume cea de poet, as indrazni sa spun, de mare poet. Reproduc cu permisiunea autorului trei poeme dintre cele care mi s-au parut cele mai reprezentative, din volumul CLAVICHORDS, publicat in octombrie 2009. Din pacate nu am putut reproduce, datorita limitarilor oferite de wordpress.com grafica dispunerii textului, in care fiecare vers este asezat simetric fata de un ax vertical central al poemului. Sper sa gasesc intelegerea necesara a autorului pentru aceasta eroare ce nu-mi apartine.



  • THERE IS A LAND

    There is a land not too far from here
    where stillness reigns and silence strives
    my heart is often there.

    At the ending of my days
    there I shall return
    to
    take my final sleep
    and
    on its promised shores
    in
    the
    alchemy
    of
    all
    heres and nows
    breathe eternal life.

  • INFINITY

    Infinity
    silent
    invisible
    endless
    time stopped
    clock hands frozen
    immeasurable nothingness.

    In
    this
    void
    of
    time and space
    with
    no future and no past
    I shall find my freedom.

  • LIFE CAN BE A POEM TOO

    As I track the pathways of my past
    too late I come to know
    that
    if you thread your verse in rhyme
    life can be a poem too.

    Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

    Comentarii

    • anitsoc  On 19 Octombrie 2010 at 8:02 pm

      versuri sensibile…transmisibile chiar si in abundenta lor de liniste.
      o data citite devin versuri indelebile.

    • vlad  On 23 Octombrie 2010 at 12:03 am

      Buna Ziua!
      Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
      Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
      Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
      Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
      Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
      Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
      Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
      Multumesc,Cu stima Vlad!

      • arhiprofesor  On 23 Octombrie 2010 at 8:43 am

        Ma bucura faptul ca blogul, adresat in special studentilor mei, dar si colegilor arhitecti, are „audienta” si in afara acestui grup tinta relativ restrans. Sunt desigur bucuros sa particip, in orice forma, la proiecte care intereseaza impactul spatiului virtual asupra culturii tineretului, mai ales daca este vorba de muzica, arhitectura si arte in general.

    Lasă un răspuns

