Spiru la Sala Palatului

dan_agent4
La initiativa distinsului nostru coleg prof.Ion Vasile, s-a desfasurat in cadrul Facultatii de Arhitectura a Universitatii „Spiru Haret” un studiu privitor la formule de modernizare si reconversie a mai multor cinematografe construite in anii 1960-1970. Cu proiectele realizate de studentii din anii 4 si 5 ai facultatii este organizata o expozitie, gazduita de Sala Palatului din capitala. Vernisajul expozitiei va avea lor luni 11.10.2010 incepand cu ora 11.00 a.m. printre invitati urmand sa se gaseasca pe langa oficialitati ale Ministerul Culturii si Ministerului Dezvoltarii si arhitectul maltez Richard England. Pe langa proiectele respective vor fi expuse si o serie de alte proiecte ale studentilor nostri, avand ca subiect cladiri culturale – muzee, sali de spectacol, centre culturale. Va fi expus si proiectul realizat de dr.arh.Dan Agent ce urmeaza a fi inaugurat in cursul lunii noiembrie la Slatina pentru Teatrul Eugen Ionescu, primul din seria de modernizari a unor cinematografe existente.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • anitsoc  On 10 Octombrie 2010 at 3:13 pm

    Proiectul de la Slatina este inca in desfasurare dar sunt nerabdatoare sa vad…cu ochii. Va fi un proiect reusit in acest oras.
    Felicitari inca de pe acum!

    • arhiprofesor  On 10 Octombrie 2010 at 4:46 pm

      Esti slatineanca ? Multumesc pentru apreciere.

  • arhiprofesor  On 12 Octombrie 2010 at 10:08 pm

    Trebuie sa spun ca expozitia este o reusita, depasindu-mi asteptarile. Multe dintre proiectele intocmite de studentii din anul 5 sunt excelente si aprecierea lui Richard England care a participat la vernisaj cu multa generozitate spune mult. In ceea ce ma priveste am avut o experienta interesanta in legatura cu unul dintre proiecte. Am avut intai senzatia ca sunt niste fotografii de la un proiect in curs de realizare, atat de bine erau facute randarile – acel tip de proiect care-ti trezeste invidia – o invidie de buna calitate, mai curand o admiratie aparte. M-am apropiat si am avut surpriza sa constat ca era unul dintre proiectele studentilor si – supriza a fost cu atat mai placuta – autoarele erau doua dintre fostele mele studente Oana Nits si Florina Vlasceanu. Cu permisiunea lor o sa postez acest proiect pe blog impreuna si cu alte proiecte ale echipei care anul acesta isi sustine proiectul de diploma si care acum 2 ani mi-au fost studenti – o grupa excelenta, care mi-a produs multe satisfactii. Falicitari si succes !

  • neciov  On 12 Ianuarie 2011 at 8:21 pm

    Buna seara Domnule Profesor- ma numesc Neciov Alexandra sunt in anul 1/arh/grupa 105.Va rog in masura in care aveti disponibilitate sa imi vedeti planul pentru macheta „complex expo”;problema mea este urmatoarea:Domnul Profesor de la atelier mi-a schimbat planul de 2 ori cu toate ca de fiecare data spunea ca e este bine executat inainte de predare;in prezent sunt in situatia sa-l schimb pentru a treia oara desi este tras in tus, inainte de a reface lucrarea am nevoie si de opinia Dvs in cazul in care sunteti de acord .Cand credeti ca imi puteti vedea planul pentru ca eu in weekend trebuie sa finalizez macheta,maine sunteti disponibil,sunteti in facultate? -sau,poate vineri?Va multumesc,cu respect Alexandra Neciov.

    Mail: neciovalexandra@yahoo.com

    • arhiprofesor  On 12 Ianuarie 2011 at 10:47 pm

      Un proiect presupune mai multe corecturi. De ce oare ? Pentru ca un proiect evoljueaza iar prima cortectura facuta de profesor este interpretata de student (sa nu uiti ca tu ca student esti autorul su nu profesorul !!!). Deci faptul ca profesorul la fiecare corectura modifica, detaliaza suplimentar, face sugestii noi – nu este surprinzator. In orice caz catastrofal este sa ai mai multi sfatuitori. Te sfatuiesc sa porti un dialog cat mai dezvoltat cu propriul tau sef de atelier si orice nemultumire sau neintelegere ai sa o discuti deschis cu dansul.

  • Neciov Alexandra  On 13 Ianuarie 2011 at 11:07 am

    Va multumesc pentru sfaturi,le voi urma; ma bucur ca mi-ati confirmat ca studentul este autorul,voi avea mai multa incredere in mine.
    Cu acelasi respect ,Alexandra Neciov.

Lasă un răspuns

