ARHITECTUL MALTEZ

Astazi distinsul meu coleg, conf.dr.arh.Adrian Mahu mi-a produs o mare bucurie oferindu-mi un CD ce cuprinde materialul ce a stat la baza recentei sale conferinte avandu-l in prim plan pe Richard England, arhitectul nepereche ce se confunda cu postmodernismul in micul arhipelag maltez. Mi-am amintit cu placere cum in anii studentiei ii descopeream arhitectura solara, cu ritmuri de plin-gol olimpiene si culori pline de savoarea sudului mediteranean, dar in acelasi timp dinamica, ambigua si contrastanta facuta parca inadins sa-l confirme pe Venturi.



  • Simt nevoia sa le impartasesc si studentilor mei aceasta bucurie si, avand convingerea ca dascalul Adrian Mahu va incuviinta, imi permit sa ilustrez acest post cu cateva din imaginile primite de la domnia sa.




  • Anunțuri
    Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

    Lasă un răspuns

