Examenul de Teorie a Arhitecturii – Informatii utile

In conformitate cu cele anuntate din timp, studentii care au avut o prezenta exceptionala la curs beneficiaza de un bonus la nota finala: cei cu prezenta minim 90% 2 puncte, cei cu prezenta minim 80% 1 punct. Lista acestora se gaseste la https://arhiprofesor.wordpress.com/cursuri-2009-2010/compozitia-in-arhitectura/puncte-din-oficiu-2010/
Pentru eventuale lamuriri privitor la conditiile de promovare, inclusiv pentru studentii restantieri din anii mari gasiti toate informatiile la https://arhiprofesor.wordpress.com/cursuri-2009-2010/compozitia-in-arhitectura/conditii-de-promovare/

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • YoYo  On 26 Mai 2010 at 3:53 pm

    Buna ziua. Unde gasim cursul cu Principiile compozitiei in arhitectura sa facem si tema 3? Multumesc.

    • arhiprofesor  On 27 Mai 2010 at 1:53 am

      Le aveti acum pe toate.

    • arhiprofesor  On 28 Martie 2013 at 9:42 am

      In urma discutiilor avute cu decanul facultatii, una dintre ultimele petrecandu-se miercuri la atelier de fata cu voi, prin care mi s-a reprosat ca am facut din anii I si II un stat in stat in cadrul facultatii (sic !) am decis sa trec in spatiu privat toata activitatea mea ce nu face parte din obligatiile mele ca (si) cadru didactic in USH. Printre aceste activitati se numara si cele 8 bloguri intretinute de mine spacial pentru studentii cu care lucrez. Pentru intocmirea temei va voi trimite la toti cei care mi-au dat adresa de e-mail – in timp util – (1) invitatia de a participa la webinarul de sambata 30.02.2013 si (2) prelegerea referitoare la principiile de ordonare.

  • Ionut Burtea  On 29 Mai 2010 at 10:29 am

    Buna ziua domnule profesor, puteti sa ne dati mai multe detalii referitor la ultima tema de la Teoria Arhitecturii anul 1 sem 2?

    Va multumesc.

    • arhiprofesor  On 30 Mai 2010 at 8:24 pm

      Toate informatiile sunt in text. La tema nr.3 in afara de faptul ca trebuie sa dati cate 2 exemple pentru fiecare dintre cele 5 principii de compozitie, nu stiu ce lamuriri doresti.

  • Vitruviu de pe Dambovita  On 31 Mai 2010 at 11:16 pm

    mi-e rusine, dar trebuie sa-mi limpezesc nelamuririle : Principiile compozitiei in arhitectura sunt principiile de ordonare? (axa, ritmul, ierarhia, etc?)..

    • arhiprofesor  On 1 Iunie 2010 at 12:36 am

      Da Vitruvius, esti pe drumul cel bun …

  • Vitruviu de pe Dambovita  On 1 Iunie 2010 at 10:05 am

    Multumesc !

  • Robert  On 7 Iunie 2010 at 12:48 am

    Ma numesc Iorga Robert si sunt la grupa 105. Am trimis 2 e-mailuri aseara cu cele 3 teme la teoria arhitecturii. Stiu ca am mai avut probleme cu mail-ul meu si as dori va rog frumos daca puteti sa imi confirmati ca le-ati primit. Multumesc anticipat

    • arhiprofesor  On 7 Iunie 2010 at 6:00 am

      Ti-am confirmat de aseara via e-mail primirea lucrarilor.

  • adi  On 8 Iunie 2010 at 8:38 pm

    buna seara !
    sunt adrian din anul 3 grupa 309
    domn profesor am o rugaminte daca imi puteti spune ce materie aveam ptr examenul la terorie anul 1 sem 2 (restanta) ?
    va multumesc anticipat !

    • arhiprofesor  On 8 Iunie 2010 at 10:02 pm

      Pe data de 07.09.2010, adica ieri, pana la ora 24.00 a fost ultimul termen de predare a celor trei lucrari practice fara de care nu poti intra in examen. Cum nu le-ai predat te rog sa te interesezi cand este sesiunea urmatoare de restante. Vorbim atunci. Cursurile sunt disponibile pe acest blog, cartea lui Robert Venturi deasemenea.

Lasă un răspuns

