Informatii privind examenul la cursul de Compozitie in Arhitectura

dan_agent4
Pentru studentii anului I – anul universitar 2009-2010.
Toate informatiile privitoare la conditiile de promovare a examenului la cursul de Teorie a Arhitecturii TA02 (Compozitia in arhitectura), inclusiv sistemul de punctaj, temele pentru lucrarile practice, conditiile minime de participare la examen, etc. se gasesc la adresa https://arhiprofesor.wordpress.com/cursuri-2009-2010/compozitia-in-arhitectura/conditii-de-promovare/

Va urez succes.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • Robert  On 3 Mai 2010 at 3:50 am

    se poate preda a 3-a lucrare mai devreme de data ?

    • arhiprofesor  On 3 Mai 2010 at 8:03 am

      Bineinteles. Numai ca trebuie intai sa audiezi cursul sa vezi despre ce principii este vorba. :o) :o) :o)

  • student anul I  On 5 Mai 2010 at 7:32 pm

    Buna seara. A 3-a lucrare? In ce consta?. Referitor la tema nr 2, cartea lui Venturi, dv ati spus ca vreti sa ne motivati sa citim carti dar nu stiu daca ati luat in considerare ca poate sunt unele persoane care nu se descurca foarte bine cu limba engleza incat sa citeasca si sa inteleaga. Putem sa gasim o solutie in acest sens? Va multumesc

    • arhiprofesor  On 5 Mai 2010 at 9:13 pm

      Atreia lucrare este similara celei dintai, diferenta fiind ca in prima a fost vorba de principiile Gestalt – legate de regulile dupa care functioneaza mecanismele perceptiei – in timp ce acum va fi vorba de principiile de compozitie – legate de regulile dupa care ne conducem cand compunem. Vom vorbi de aceste principii intr-unul din urmatoarele cursuri dupa care veti primi si tema concreta.
      In ceea ce priveste tema a doua: cand am lansat-o am intrebat daca limba engleza constituie o problema , deoarece as fi putut sa va pun cartea la dispozitie si in limba franceza. Nimeni nu a protestat. Este drept ca e greu de crezut ca in anul 2010, cand fara internet nu mai putem exista, internet care fara limba engleza nu poate fi utilizat, mai exista cineva dintre cei inscrisi la o universitate care sa nu cunoasca limba engleza, atat cat sa poata citi o carte cu dictionarul in mana. Asa cum v-am spus astazi la curs, ma gandesc serios la o formula care sa impace si acest handicap al unora dintre voi. Vom discuta aceasta problema luni la prelegerea de la ora 13.30. Marturisesc insa ca sunt dezamagit de lipsa de interes pe care o manifestati fata de o lectura esentiala. Cine vrea sa studieze serios trebuie sa citeasca carti si sa parcurga reviste. Asta nu se poate fara efort, o parte din efort insemnand chiar invatarea a cel putin unei limbi straine.

  • Robert  On 7 Mai 2010 at 3:19 pm

    a 3-a lucrare, consta in principiile de compozitie dupa care ne ghidam noi in general inainte de a creea proiectul?

  • arhiprofesor  On 7 Mai 2010 at 8:56 pm

    Nu ai rabdare sa audiezi cursul din cate vad. OK. Este vorba de principiile de compozitie ale formei si spatiului. Cand am vorbit de principiile Gestalt v-am spus ca analizam principiile dupa care functioneaza psihologia perceptiei. Acum vom vedea cum trebuie sa compunem pentru a raspunde modului in care suntem facuti sa percepem. Intr-un fel principiile de copozitie sunt in olginda cu principiile Gestalt. Putina rabdare !!

  • Robert  On 8 Mai 2010 at 4:55 am

    va rog sa ma scuzati daca am fost interpretat gresit, nu am vrut sa grabesc lucrurile, eu am pus o intrebare in legatura cu post`ul dumneavoastra de mai sus.

  • arhiprofesor  On 8 Mai 2010 at 8:20 am

    Nici raspunsul meu nu a fost un repros. Chiar nu ai de ce sa te scuzi.

  • Studenta  On 14 Mai 2010 at 8:15 pm

    Buna seara! Sunt o studenta din anul 1 si as dori daca se poate mai multe detali privind excursia de studiu in Spania. Deasemenea sunt cea care am facut tema gresita la teoria arhitecturii, vroiam sa va intreb daca pozele erau alese bine? La comentariu stiu ca am tradus, dar nu am inteles ce anume trebuia mai exact. O refac luni, dar pozele erau corecte? Va multumesc si va doresc o seara placuta !

    • arhiprofesor  On 15 Mai 2010 at 8:39 am

      Ideea este de a face o aplicatie pe timpul verii care sa conteze ca practica impreuna cu 3-4 profesori din facultate. Subiectele de studiu: nou in context vechi si compunerea fatadelor. Studentii participanti vor primi o mapa cu principalele jaloane ale studiului si vor preda dupa aplicatie un dosar ce va conta ca predare la practica. Grupul ar fi format dintr-un modul de 45 studenti + profesorii. Traseul va fi stabilit in functie de locurile unde putem on=btine o cazare la camine studentesti. Traseul va atinge si puncte de interes turistic general (Sagrada Familia de exemplu) dar se va concentra pe obiecte de arhitectura si locuri ce nu fac parte din traseele turistice clasice dar reprezinta dpdv arhitectural, legat de subiectele puse in discutie exemple edificatoare. Perioada – mijlocul lui august 2010, doua saptamani, transport cu avionul dus-intors si autocarul. Pret estimativ fara masa 500 Euro/persoana.

    • arhiprofesor  On 15 Mai 2010 at 8:41 am

      Nu am facut inca parcurgerea tuturor lucrarilor deci nu-ti pot spune nimic in legatura cu continutul. Poti sa iti imbunatatesti lucrarea dupa ce luni vom dscuta din nou pe marginea cartii lui Venturi la prelegerea de la ora 13.30.

Lasă un răspuns

