E Craciun ! La Multi Ani !

Urez tuturor oamenilor de valoare din tara asta, un
Craciun Fericit ! si La Multi Ani !

Reproduc aici un mesaj demn si totodata un strigat de revolta al unuia dintre voi, strigat la care ma alatur din tot sufletul
pentru ca am sentimentul si eu, ca multi altii, ca bunul simt si valorile adevarate sunt in pericol de moarte !

E Craciun si trebuie sa spun adevarul, adevarul meu, acela care tipa in mine. E ca o expiere, ca o spovedanie….
Ce inseamna sa fii in Romania de azi artist? Inseamna sa accepti marginalizarea ta si succesul nemeritat al unor impostori aroganti si stupizi. Inseamna deasemenea sa vezi ca valoarea si talentul nu sunt pretuite in timp ce prostitutia si hotia au determinat formularea unei asa-zse “elite” care s-a substituit elitei valorice.
Mi-e sufletul trist si as fi vrut sa nu stiu ce inseamna bolsevismul, dar sunt obligata de o soarta nefericta sa vad cum in fiecare zi se intinde tot mai mult aceasta metastaza a unei boli cumplite, reaprinsa in Romania acum 20 de ani.
In cine sa mai cred? Cine este oare nevinovat dintre politicieni ori dintre cei “realizati”? Exista vreunul fara vina? Sigur ca incep sa decelez intre raul mai mare si raul mai mic, dar cum ar putea asta oare sa ma faca sa accept vinovatia atatora in timp ce eu cautam “curatenia”. Sigur, politica nu e o religie iar politicienii nu sunt sfinti!!!
Mi-e sila de toate astea, iar poeta care sunt isi doreste alte zari, alte patrii, spirituale desigur, pentru ca destinul meu a facut ca radacina fiintei mele sa se afle in acest pamant romanesc.
Voi incerca sa imi gasesc semeni adevarati in aceasta patrie corupta si infectata de raul moral si politic si social, desi stiu ca au mai ramas f putini, dar sper ca printre cei ce vin voi mai gasi cativa.
Ma gandesc la Rilke si la corul copiilor nenascuti… cine oare mai intelege asemenea rafinamente?
Fervoarea mea e in pericol si numai un miracol imi mai poate alimenta flacara care ma face sa exist!
Din fericire, EU CRED IN MIRACOLE!

CRACIUN MIRACULOS!
LA MULTI ANI!

MARIA BARBU

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • Dana  On 3 Ianuarie 2010 at 11:53 pm

    La multi ani si tie! Chiar daca a trecut craciunul de ceva timp. :D

Lasă un răspuns

